Fixed berths with or without queue

Digitize the entire flow from the time a customer joins the berth queue, register their interest in vacant berths until they subscribe to their berth annually.

With a plethora of smart features that are constantly increasing, we automate berth management.

Our Features

Queue

Boat queue with mobile bankID and automatic check up against the population registration address data base directly in the application.

Allocation and registration of interest

Allocate an infinite number of berths at once. Fully open system so anyone can see where there are vacancies and what their rates are.

BankID

Login with BankID ensures the customers identity. Can also be combined with traditional login with e-mail and password.

Direct payment

The benefits of direct payment are many. The money goes straight into your account and returns on all or part of the amount is as easy as taking payment.

SPAR check

SPAR = The goverments adress and personal information register. Automatic SPAR check ups take place at the first login. The system can then periodically make new checks to ensure that customers are still entitled to a berth in your ports.

Berths without queue

Several of our customers also have our system that handles the berths without a queue. This means that customers themselves book and pay for the desired berth for the desired time. As self-sufficient it can be.

Boathouses

With the same principle as for subscribing to berths, customers can rent boathouses in the system. With or without queue.

Två säsonger

Har ni två säsonger (sommar och vinter) så kan t.ex. sommarsäsongen ha en ordinarie abonnent och vinterplatsen kan hyras av någon annan.

med mera...

Våra kunder sparar extremt mycket resurser med vårt system. Dels för att vi på hamnsystem har stenkoll på verksamheten och tänkbara problem och dels för att mycket jobb går att automatisera med självservice för slutkunderna.

Nöjda kunder och nöjda administratörer.

Fyll i formuläret eller maila oss nu.

Till exempel: Västerås Stad och Strängnäs Kommun som är Sveriges största hamna och vår första kund med fasta båtplatser.


Hur det fungerar

Nya kunder betalar och ansöker om en båtplats. Ansökan kan sedan granskas eller automatiskt godkännas.

En tilldelning innebär ett moment där ni anger en period som era kunder i båtplatskön gör intresseanmälningar på lediga båtplatser för att sedan enkelt tilldela 100 tals platser på en och samma gång.

Systemet tar in alla parametrar så som tid i kö, kategori på köplats och rangordning av de olika intresseanmälningarna för att sedan tilldela rätt plats till rätt kund.

När det är dags att betala så aviseras kunderna via e-post och sms automatiskt från systemet. Betalning sker med Kort eller Swish.

Årligen aviseras kunderna på e-post och sms när det är dags att betala. Kunderna kan när som helst själva säga upp sin båtplats eller köplats.

Kontakta oss

"Efter 17år i branchen så har vi nog stött på det mesta kring hamnardrift och båtplatser."

Robert Klouda GRUNDARE
17+
30+
6000+
2000+

No customer is too big or too small

Call now

Call and we will arrange a really good solution, you will be surprised how affordable the system is.


Referenser Fasta båtplatser

Uddevalla Kommun Lär mer Direktbetalning av kommunens båtplatser
Västerås Stad Lär mer Booking and payment of the municipality's boatspot.
Region Gotland Lär mer Annual payment of fixed berths and berth queue in 6 ports on Gotland.
Lysekils Kommun Lär mer Bokning och betalning av kommunens fasta båtplatser, gästhamnsplatser, ställplatser och båtplatskö.
Eskilstuna Kommun Lär mer Årsbetalning av fasta båtplatser och båtplatskö.
Strängnäs Kommun Lär mer Bokning och betalning av kommunens båtplatser.
Fötetaget
  • Hamnsystem Sverige AB

  • 559188-3680

Senaste nytt

Vi söker personal

Kontakta oss
  • Södra Hamngatan 27, 452 30 Strömstad